Number of the records: 1  

Nadání a nadaní

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Hříbková, Lenka, 1951- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Grada Publishing, 2009 - 255 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-247-1998-6 (brož.)
    Psyché
     talent  talentované děti  pedagogická psychologie  vývojová psychologie  pedagogika nadaných
     monografie
    Call numberC 335.023
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Nadání a nadaní
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 11.09.2024)C 335.023   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) vypůjčeno (do 04.09.2024)C 335.023 a   

    Title statementNadání a nadaní : pedagogicko-psychologické přístupy, modely, výzkumy a jejich vztah ke školské praxi / Lenka Hříbková
    Main entry-name Hříbková, Lenka, 1951- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Grada Publishing, 2009
    Phys.des.255 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-247-1998-6 (brož.)
    National bibl. num.cnb001868214
    Edition Psyché (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    Subj. Headings talent * talentované děti * pedagogická psychologie * vývojová psychologie * pedagogika nadaných
    Form, Genre monografie
    Conspect159.92 - Vývojová psychologie. Individuální psychologie
    UDC 159.928.23 , 316.346.32-053.2-056.45 , 37.015.3 , 159.922 , 37.01:159.928.23 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Nadání a nadaní
    Problematika nadání je po řadu let zkoumána nejen v psychologii a pedagogice, ale zajímají se o ni i další obory. V současné době se toto téma stalo velmi aktuálním a v souvislosti se změnami ve školství mu věnuje stále větší pozornost i široká veřejnost. Ačkoliv v zahraničí se nadáním zabývá řada odborných publikací, u nás nemáme téměř žádnou, a právě proto vznikla tato kniha. Prezentuje základní přístupy ke studiu nadání, věnuje se teoretickým otázkám a praktickým souvislostem tématu. Pojímá tři základní přístupy k nadání dítěte: kognitivní, osobnostně-vývojový, sociálně-kulturní. Stranou nezůstává ani klíčová otázka - vzdělávání a rozvíjení nadaných, vyhledávání nadaných dětí a jejich realizace v práci. Nedílnou součástí tohoto tématu je i vzdělávání učitelů pro práci s nadanými žáky. Publikace vychází z českého prostředí a je věnována zejména studentům pedagogických oborů a oborů psychologie. Řadu nejnovějších informací zde naleznou i psychologové a pedagogové v praxi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.