Number of the records: 1  

Problémy dětí školního věku

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    1. vyd. - Hradec Králové : Statutární město Hradec Králové, 2008 - 48 s. : barev. il., portréty ; 21 cm
    ISBN 978-80-904264-0-5 (brož.)
      Neckař, Petr, - Other
     děti školního věku  děti se zdravotním postižením  talentované děti  specifické poruchy učení  poruchy chování  výchova a vzdělávání  výchovně-vzdělávací zařízení
     Hradec Králové (Česko)
     informační publikace  rozhovory
    Call numberC 333.676
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Problémy dětí školního věku
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 333.676   

    Title statementProblémy dětí školního věku / [textové zpracování Petr Neckař]
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataHradec Králové : Statutární město Hradec Králové, 2008
    Phys.des.48 s. : barev. il., portréty ; 21 cm
    ISBN978-80-904264-0-5 (brož.)
    National bibl. num.cnb001834125
    NoteNázev z obálky
    Another responsib. Neckař, Petr, 1977- (Other)
    Subj. Headings děti školního věku * děti se zdravotním postižením * talentované děti * specifické poruchy učení * poruchy chování * výchova a vzdělávání - Česko * výchovně-vzdělávací zařízení - Česko * Hradec Králové (Česko)
    Form, Genre informační publikace * rozhovory
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 316.346.32-053.5 , 316.344.6-056.26/.3-053.2 , 316.346.32-053.2-056.45 , 616.89-008.43 , 616.89-008.447 , 376 , 37.016 , (437.313) , (036) , (047.53)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    Problémy dětí školního věku
    Příručka se věnuje problémům, které mohou ovlivnit školní výsledky a chování žáků na základních školách, jako jsou specifické poruchy učení. Je napsána formou otázek a odpovědí. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.