Number of the records: 1  

Hranice a dospívající

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Townsend, John Sims, 1952- - Author
    1. vyd. - Praha : Návrat domů, 2009 - 247 s.
    ISBN 978-80-7255-191-0
     dospívání  dospívající mládež  rodiče a děti
     populárně-naučné publikace
    Call numberC 333.526
    Umístění 159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    Hranice a dospívající
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 333.526   

    Title statementHranice a dospívající / John Townsend ; [překlad Radka Brahová]
    Main entry-name Townsend, John Sims, 1952- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Návrat domů, 2009
    Phys.des.247 s.
    ISBN978-80-7255-191-0
    National bibl. num.cnb001851795
    NotePřeloženo z angličtiny
    OriginalBoundaries with teens
    Subj. Headings dospívání * dospívající mládež * rodiče a děti
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    Conspect159.92 - Vývojová psychologie. Individuální psychologie
    UDC 173.5/.7 , 316.346.32-053.6 , 159.922.8 , 612.661 , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    Document kindBOOKS
    Hranice a dospívající
    Každý člověk musí projít obdobím dospívání. I ti nejváženější dospělí nejspíš tehdy přiváděli své rodiče k šílenství. Dělali strašné chyby. Nejevili známky toho, že by z nich mohlo něco být. A přesto se vynořili na druhém konci cesty dospívání a zaujali své právoplatné místo ve světě: začali s někým chodit, vstoupili do manželství, něčeho v práci dosáhli a dokonce zodpovědně vychovávají vlastní děti. Během bouřlivých let dospívání vašich dětí si na to vzpomeňte. Naléhavé krize je třeba řešit, ale nezůstávejte jen u problémů daného dne. Krizemi dnešního dne žije vaše dítě., na vás však je, abyste s láskou dítěti pomáhali krize řešit a poskytli mu vyvážený pohled na jeho celkovou situaci. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.