Number of the records: 1  

Pojetí basketbalového učiva pro děti a mládež

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Velenský, Michael, 1951- - Author
    1. vyd. - Praha : Karolinum, 2008 - 223 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-246-1480-9 (brož.)
     basketbal  sportovní trénink  děti a mládež
     učebnice vysokých škol
    Call numberC 332.872
    Umístění 796.3 - Míčové hry
    Pojetí basketbalového učiva pro děti a mládež
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 332.872   

    Title statementPojetí basketbalového učiva pro děti a mládež / Michael Velenský
    Main entry-name Velenský, Michael, 1951- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Karolinum, 2008
    Phys.des.223 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-246-1480-9 (brož.)
    National bibl. num.cnb001787422
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Users/Intended Audience NoteUčební text pro studenty Fakulty tělesné výchovy a sportu UK
    Another responsib. Univerzita Karlova (Publisher)
    Subj. Headings basketbal * sportovní trénink * děti a mládež
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 796.323.2 , 796.015 , 316.346.32-053.2 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru796.3 - Míčové hry
    Document kindBOOKS
    Pojetí basketbalového učiva pro děti a mládež
    Učební texty vznikly jako reakce na vývoj světového elitního basketbalu v období přelomu 20. a 21.století, tj. v období zhruba posledních patnácti až dvaceti let. Tento vývoj přinesl v pojetí herního výkonu celou řadu podnětů, které nelze přehlížet. Reflexe není hledána výlučně na úrovni zmiňované realizace sportovní hry, ale v otázce jak takové úrovně dosáhnout, v menší míře nároků - jak se k takové úrovni přiblížit. Teoretickým východiskem se v učebních textech stává pojednání o didaktickém procesu ve sportovních hrách. S přihlédnutím k novějším poznatkům a zjištěním v odborné literatuře je poukazováno na základní vztahy, které oboustranně vznikají mezi subsystémy tohoto procesu, tj. mezi žákem (hráčem), učitelem (trenérem) a učivem. Stěžejní otázka je kladena ve smyslu jak vytvářet podmínky pro učení basketbalu? Z konfrontace mezi pojetím didaktiky sportovních her a pojetím herního výkonu hráčů a družstev světové elitní úrovně následně vyplývá pokus o sestavení basketbalového učiva pro sportovní trénink dětí mládeže. Hlavní důraz je přičítán základům sportovní hry, tj. herním činnostem jednotlivce. Zdroj anotace: Portál Srovnáme.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.