Number of the records: 1  

Brand management

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Taylor, David, 1934-2013 - Author
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2007 - xiii, 226 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-251-1818-4 (váz.)
    Praxe manažera
     řízení značky  obchodní značky  marketingový management  strategický management
     příručky
    Call numberC 332.312
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Brand management
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 332.312   

    Title statementBrand management : budování značky od vize k cíli / David Taylor ; [překlad Vladimír Paulíny]
    Main entry-name Taylor, David, 1934-2013 (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Computer Press, 2007
    Phys.des.xiii, 226 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-251-1818-4 (váz.)
    National bibl. num.cnb001762895
    Edition Praxe manažera (Computer Press)
    NotePřeloženo z angličtiny. Obálkový podnázev: řízení značky. Obsahuje rejstřík
    OriginalBrand vision
    Subj. Headings řízení značky * obchodní značky * marketingový management * strategický management
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 005:658.626 , 658.626 , 658.8:005 , 005.21 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Brand management
    Kniha přináší shrnutí toho, na co je potřeba se soustředit a čemu se vyhnout při tvorbě a řízení obchodních značek. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.