Number of the records: 1
Brand management
Taylor, David, 1934-2013 - Author
Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2007 - xiii, 226 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-251-1818-4 (váz.)
Praxe manažera
řízení značky obchodní značky marketingový management strategický management
příručkyCall number C 332.312 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Brand management : budování značky od vize k cíli / David Taylor ; [překlad Vladimír Paulíny] Main entry-name Taylor, David, 1934-2013 (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Brno : Computer Press, 2007 Phys.des. xiii, 226 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-251-1818-4 (váz.) National bibl. num. cnb001762895 Edition Praxe manažera (Computer Press) Note Přeloženo z angličtiny. Obálkový podnázev: řízení značky. Obsahuje rejstřík Original Brand vision Subj. Headings řízení značky * obchodní značky * marketingový management * strategický management Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 005:658.626 , 658.626 , 658.8:005 , 005.21 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Kniha přináší shrnutí toho, na co je potřeba se soustředit a čemu se vyhnout při tvorbě a řízení obchodních značek. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogLoading…
Number of the records: 1