Number of the records: 1  

Možnosti speciálně pedagogické podpory u osob s hybným postižením

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Opatřilová, Dagmar, 1962- - Author
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2008 - 180 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-210-4575-0 (brož.)
      Zámečníková, Dana, - Author
     osoby se zdravotním postižením  motorické poruchy  motorika člověka  soběstačnost  speciální pedagogika  ergoterapie
     učebnice vysokých škol
    Call numberS 32.645
    Umístění
    Možnosti speciálně pedagogické podpory u osob s hybným postižením
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 32.645   

    Title statementMožnosti speciálně pedagogické podpory u osob s hybným postižením / Dagmar Opatřilová, Dana Zámečníková
    Main entry-name Opatřilová, Dagmar, 1962- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Masarykova univerzita, 2008
    Phys.des.180 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-210-4575-0 (brož.)
    National bibl. num.cnb001808128
    NoteNad názvem: Masarykova universita, Pedagogická fakulta, katedra speciální pedagogiky
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Zámečníková, Dana, 1976- (Author)
    Another responsib. Masarykova univerzita. Katedra speciální pedagogiky (Other)
    Subj. Headings osoby se zdravotním postižením * motorické poruchy * motorika člověka * soběstačnost * speciální pedagogika * ergoterapie
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC (075.8) , 316.344.6-056.26/.3 , 616.7-026.27 , 616.8-009.1/.3 , 612.74/. 6 , 364.2-021.464 , 376 , 615.851.3 , (07)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Možnosti speciálně pedagogické podpory u osob s hybným postižením
    Studijní text se zabývá možnostmi podpory u jedinců s hybným postižením. Skripta jsou členěna do čtyř základních okruhů, kde čtenář najde metodické postupy a praktické rady z pohledu speciálně pedagogické intervence vzhledem k cílové skupině. Každý okruh má definovaný cíl, jsou uvedena klíčová slova, hlavní stať textu, příklady a otázky k opakování, otázky vedoucí k diskusi, popřípadě k samostatné práci. Autorky se zabývaly možnou podporou v oblasti hrubé motoriky, jemné motoriky, využití podpory v rámci ergoterapie a soběstačnosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.