Number of the records: 1  

Institutional Analysis of Sustainability Problems

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    1st ed. - Prague : Nakladatelství a vydavatelství litomyšlského semináře, 2007 - 284 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-86709-12-3 (brož.)
      Kluvánková-Oravská, Tatiana - Editor
     environmentální problémy  environmentální politika  udržitelný rozvoj
     sborníky konferencí
    Call numberC 331.249
    Umístění
    Institutional Analysis of Sustainability Problems
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 331.249   
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 331.249 v1   

    Title statementInstitutional Analysis of Sustainability Problems : "Emerging Theories and Methods in Sustainability Research" (THEMES 029833, 2006-2009) : proceedings book / Tatiana Kluvánková-Oravská ... [et al.] (editors)
    Main entry-action Institutional Analysis of Sustainability Problems (2007 : Stará Lesná, Slovensko)
    Edition statement1st ed.
    Issue dataPrague : Nakladatelství a vydavatelství litomyšlského semináře, 2007
    Phys.des.284 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-86709-12-3 (brož.)
    National bibl. num.cnb001808321
    Note2. letní škola z cyklu Marie Curie Summer Schools in Emerging Theories and Methods in Sustainability Research se konala 18.-29.6.2007 ve Vysokých Tatrách
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Another responsib. Kluvánková-Oravská, Tatiana (Editor)
    Subj. Headings environmentální problémy * environmentální politika * udržitelný rozvoj
    Form, Genre sborníky konferencí
    Conspect502 - Životní prostředí a jeho ochrana
    UDC 504 , 502:338.23 , 502.131.1 , (062.534)
    CountryČesko
    Languageangličtina
    URLWWW stránky letních škol THEMES
    Document kindBOOKS
    Institutional Analysis of Sustainability Problems
    Sborník příspěvků z konference o úloze institucí při využívání přírodních zdrojů. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.