Number of the records: 1  

Blogy: publikuj a prosperuj

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Byron, D. L. - Author
    1. vyd. - Praha : Grada, 2008 - xiv, 186 s. : il. ; 22 cm
    ISBN 978-80-247-2064-7 (brož.)
      Broback, Steve - Author
     blogy  internetové publikování  internetový marketing  obchodní komunikace  řízení vztahů se zákazníky
     příručky
    Call numberC 330.441
    Umístění 004.9 - Počítačové aplikace. Grafika. Hry
    Blogy: publikuj a prosperuj
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 330.441   

    Title statementBlogy: publikuj a prosperuj : blogování pro váš business / DL [sic?] Byron, Steve Broback ; [přeložil Jiří Hynek]
    Main entry-name Byron, D. L. (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2008
    Phys.des.xiv, 186 s. : il. ; 22 cm
    ISBN978-80-247-2064-7 (brož.)
    National bibl. num.cnb001753361
    NotePřeloženo z angličtiny. Obsahuje rejstřík
    OriginalPublish and prosper: blogging for your business
    Another responsib. Broback, Steve (Author)
    Subj. Headings blogy * internetové publikování * internetový marketing * obchodní komunikace * řízení vztahů se zákazníky
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 004.738.12 , 004.91:004.738.5 , 658.8:004.738.5 , 316.776 , 005.346 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru004.9 - Počítačové aplikace. Grafika. Hry
    Document kindBOOKS
    Blogy: publikuj a prosperuj
    Pokud se domníváte, že blogy jsou pouze pro zábavu několika nadšenců nebo zveřejňování fotografií domácích mazlíčků, raději svůj názor přehodnoťte. Firmy již pronikly do „blogosféry“ a blogy rychle získávají na popularitě jako poměrně levný a překvapivě účinný marketingový nástroj. Současně hrají významnou roli v public relations i zákaznických službách. Kniha je praktickým návodem k tomu, jak vaše nápady rychle a efektivně umístit do blogosféry. Autoři DL Byron a Steve Broback, skuteční veteráni ze světa blogování, volí neformální tón a ryze praktický přístup. Prezentují užitečné metody, nástroje a nápady, které pomohou velkým korporacím, které o zavedení blogu právě uvažují, stejně tak jako drobným živnostníkům s omezenými prostředky na budování vlastní značky. Kniha je praktickým návodem k tomu, jak můžete pomocí blogů propagovat svoji značku, zvýšit prodej výrobků a diskutovat se zákazníky. Blogy již dávno nejsou doménou několika nadšenců. Své blogy dnes mají i úctyhodné korporace jako je Boeing nebo General Motors. V knize se dozvíte, jak se vydat na někdy trnitou cestu blogování a jak v této oblasti dosáhnout úspěchu. Zjistíte, jak vytvořit a zveřejnit blog, který se hodí k vašemu druhu podnikání. Dozvíte se, jak díky vhodnému návrhu a obsahu bude právě váš blog vynikat nad ostatními. Budete upozorněni na chyby, kterým se vyhnout, i na nástroje, které lze použít. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.