Number of the records: 1
Učení zážitkem a hrou
Franc, Daniel, 1973- - Author
Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2007 - vii, 201 s. : il. (některé barev.) ; 23 cm
ISBN 978-80-251-1701-9
Edice aktivit a her
Sobková Zounková, Daniela, - Author - Translator Martin, Andy, - Author
didaktické hry pedagogika volného času dramatické hry dramaterapie psychodrama skupinová psychoterapie
zážitková pedagogika
příručkyCall number C 330.485 Umístění 379.8 - Volný čas. Prázdniny. Sběratelství Title statement Učení zážitkem a hrou : praktická příručka instruktora / Daniel Franc, Daniela Zounková, Andy Martin Main entry-name Franc, Daniel, 1973- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Brno : Computer Press, 2007 Phys.des. vii, 201 s. : il. (některé barev.) ; 23 cm ISBN 978-80-251-1701-9 National bibl. num. cnb001758758 Edition Edice aktivit a her Note Přeloženo z angličtiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstříky Original Outdoor and experimential learning Another responsib. Sobková Zounková, Daniela, 1974- (Author) (Translator)
Martin, Andy, 1962- (Author)
Subj. Headings zážitková pedagogika Subj. Headings didaktické hry * pedagogika volného času * dramatické hry * dramaterapie * psychodrama * skupinová psychoterapie Form, Genre příručky Conspect 37 - Výchova a vzdělávání UDC 379.8 , 37.091.33 , 792:37.016 , 37.091.33:792 , 364.622-785.4:792 , 159.925.8 , 615.851.6 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 379.8 - Volný čas. Prázdniny. Sběratelství Document kind BOOKS Držíte v rukou druhé vydání publikace popisující metody, techniky, aktivity a hry, které inspirují instruktory, lektory a trenéry po celém světě. Ti všichni používají metodu dramaturgie a zážitek jako cestu k účinnějšímu dopadu jejich snažení. Vzdělávání zážitkem má několik základních charakteristik, mezi něž patří například snaha o osobní rozvoj, prvek dobrodružství, které nemusí mít nutně povahu fyzické zátěže, jistou míru nejistoty a přijímání rizik, element výzvy a reflexe, zasazení do neobvyklého prostředí, přítomnost her, využití metafor a rozborů proběhlých aktivit. Mají-li všechny tyto charakteristiky být využity v zážitkovém programu, je třeba návrhu takového programu věnovat zvláštní pozornost. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1