Number of the records: 1
Mezinárodní marketingový management
Berndt, Ralph, 1947- - Author
Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2007 - viii, 360 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-251-1641-8 (brož.)
Business books Praxe manažera
Fantapié Altobelli, Claudia - Author Sander, Matthias - Author
marketingový management mezinárodní marketing
příručkyCall number C 330.482 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Mezinárodní marketingový management : [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje] / Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander ; [překlad Ludmila Fatěnová] Main entry-name Berndt, Ralph, 1947- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Brno : Computer Press, 2007 Phys.des. viii, 360 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-251-1641-8 (brož.) National bibl. num. cnb001757304 Edition Business books (Computer Press) Praxe manažera (Computer Press) Note Přeloženo z němčiny. Obsahuje rejstřík Original Internationales Marketing-Management Another responsib. Fantapié Altobelli, Claudia (Author)
Sander, Matthias (Author)
Subj. Headings marketingový management * mezinárodní marketing Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:005 , 658.8:339.564 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli také ziskový a růstový potenciál, který se nabízí právě na zahraničních trzích. Rozhodování mezinárodního marketingového managementu mají sloužit k využití tohoto potenciálu. Kniha, kterou držíte v ruce, se obrací na všechny, kteří se v rámci vzdělávání nebo povolání konfrontují s problémy mezinárodně orientovaného marketingu. Fundované kompendium poznatků a principů marketingového managementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů shrnuje marketingové plánování, controlling a organizaci včetně řízení lidského potenciálu. Publikace je určena pro: marketingové manažery, studenty, řídící pracovníky obecně. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1