Number of the records: 1  

Strategické řízení značky

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Keller, Kevin Lane, 1956- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2007 - 796 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-1481-3 (váz.)
    Expert
     řízení značky  strategický management  marketingový management
     monografie
    Call numberC 330.234
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Strategické řízení značky
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 330.234 v1   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 330.234 v2   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 330.234   

    Title statementStrategické řízení značky / Kevin Lane Keller ; [přeložila Magda Pěnčiková]
    Main entry-name Keller, Kevin Lane, 1956- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada Publishing, 2007
    Phys.des.796 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-247-1481-3 (váz.)
    National bibl. num.cnb001729096
    Edition Expert (Grada)
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    OriginalStrategic brand management
    Subj. Headings řízení značky * strategický management * marketingový management
    Form, Genre monografie
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC 005:658.626 , 005.21 , 658.8:005 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Strategické řízení značky
    Autor se komplexně a s velkou znalostí oboru zabývá všemi aspekty budování, měření a řízení značky jako základním marketingovým přístupem současnosti. Kniha úspěšně spojuje praktické rady se skutečnou praxí a nabízí velké množství reálných příkladů a případových studií. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.