Number of the records: 1
Strategické řízení značky
Keller, Kevin Lane, 1956- - Author
1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2007 - 796 s. : il. ; 25 cm
ISBN 978-80-247-1481-3 (váz.)
Expert
řízení značky strategický management marketingový management
monografieCall number C 330.234 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Strategické řízení značky / Kevin Lane Keller ; [přeložila Magda Pěnčiková] Main entry-name Keller, Kevin Lane, 1956- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada Publishing, 2007 Phys.des. 796 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-247-1481-3 (váz.) National bibl. num. cnb001729096 Edition Expert (Grada) Note Přeloženo z angličtiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy Original Strategic brand management Subj. Headings řízení značky * strategický management * marketingový management Form, Genre monografie Conspect 005 - Management. Řízení UDC 005:658.626 , 005.21 , 658.8:005 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Autor se komplexně a s velkou znalostí oboru zabývá všemi aspekty budování, měření a řízení značky jako základním marketingovým přístupem současnosti. Kniha úspěšně spojuje praktické rady se skutečnou praxí a nabízí velké množství reálných příkladů a případových studií. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1