Number of the records: 1
Marketing management
Kotler, Philip, 1931- - Author
1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2007 - 788 s. : barev. il. ; 29 cm
ISBN 978-80-247-1359-5 (váz.)
Keller, Kevin Lane, - Author
marketingový management
učebnice vysokých škol příručkyCall number B 48.519 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [přeložili Štěpánka Černá, Viktor Faktor, Tomáš Juppa] Main entry-name Kotler, Philip, 1931- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada Publishing, 2007 Phys.des. 788 s. : barev. il. ; 29 cm ISBN 978-80-247-1359-5 (váz.) National bibl. num. cnb001729095 Note Přeloženo z angličtiny. Na tit. s. uvedené 12. vyd. patří anglickému originálu Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Original Marketing management Another responsib. Keller, Kevin Lane, 1956- (Author)
Subj. Headings marketingový management Form, Genre učebnice vysokých škol * příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8:005 , (075.8) , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Nové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení je považováno za nejlepší vydání této "bible" marketingu. Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotlera na této knize, Kevin Lane Keller, autor bestselleru Strategické řízení značky, který je předním expertem na problematiku brand managementu. Autoři knihu připravili s cílem pomoci firmám, týmům a jednotlivcům přizpůsobit jejich marketing podmínkám na trhu 21. století. Zcela nově se věnují dnes snad nejaktuálnější problematice budování, měření a řízení značky a její hodnoty (brand management). Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1