Number of the records: 1
Vysekalová, Jitka, 1941-2024 - Author
2., aktualiz. a rozš. vyd. - Praha : Grada, 2007 - 182 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-247-2001-2 (brož.)
Manažer Marketing
Mikeš, Jiří, - Author
reklama a propagace reklamní strategie
příručkyCall number C 330.222 Umístění 659 - Propagace. Reklama Title statement Reklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš Spine Title Reklama - jak dělat reklamu Main entry-name Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Author) Edition statement 2., aktualiz. a rozš. vyd. Issue data Praha : Grada, 2007 Phys.des. 182 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-2001-2 (brož.) National bibl. num. cnb001712674 Edition Manažer Marketing (Grada) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Another responsib. Mikeš, Jiří, 1942- (Author)
Subj. Headings reklama a propagace * reklamní strategie Form, Genre příručky Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1 , 659.113 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS Cílem knihy je představit čtenářům nové trendy v marketingové komunikaci (např. guerillový a virální marketing), zdůraznit společenskou odpovědnost reklamy, která je dnes v popředí zájmu, a přiblížit očekávané změny v komerčních komunikacích. V knize najdete také nové příklady, např. příklad rozpočtu reklamní kampaně, nové příklady měření efektivity reklamy či příklad, jak se vybírá agentura. Více se dozvíte také o značce a samozřejmě získáte všechna nová důležitá data - od přehledu nákladů na reklamu až po novinky v právních normách a vzdělávání. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak připravit reklamní kampaň, jak vytvořit tu 'správnou' reklamu či jak si vybrat správnou agenturu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1