Number of the records: 1  

Dyslexie v předškolním věku?

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Zelinková, Olga - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2008 - 197 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7367-321-5
     dyslexie  děti předškolního věku  reedukace
     příručky
    Call numberC 329.999
    Umístění 616.89 - Psychiatrie. Poruchy učení
    Dyslexie v předškolním věku?
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 329.999   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 329.999 b   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 329.999 a   
    Vltava k vypůjčeníC 329.999 Va   

    Title statementDyslexie v předškolním věku? / Olga Zelinková
    Main entry-name Zelinková, Olga (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2008
    Phys.des.197 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-7367-321-5
    National bibl. num.cnb001792751
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings dyslexie * děti předškolního věku * reedukace
    Form, Genre příručky
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 616.89-008.434.5 , 316.346.32-053.4 , 376 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru616.89 - Psychiatrie. Poruchy učení
    Document kindBOOKS
    Dyslexie v předškolním věku?
    Kniha je určena učitelkám mateřských škol a rodičům dětí v předškolním věku. Na základě kazuistik seznamuje s obtížemi, které mohou provázet dyslexii u malých dětí. Nejpodstatnější částí práce je orientační diagnostika popisovaná tak, aby ji mohly provádět učitelky MŠ, případně i rodiče. Z diagnostiky vyplývají možné postupy časné reedukace případné dyslexie, které si mohou osvojit rodiče i učitelé. Autorka se zabývá často probíranými otázkami (např. Je nutné učit dítě číst již v předškolním věku? Je vhodné učit ho již před vstupem do školy cizí jazyk?) a odpovídá i na další otázky učitelů i rodičů, s nimiž se ve své praxi nejčastěji setkává. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.