Number of the records: 1  

Důvěra: jediná věc, která dokáže změnit vše

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Covey, Stephen M. R. - Author
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2008 - 347 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-7261-176-8 (brož.)
      Merrill, Rebecca R. - Author
     důvěra  pracovní vztahy  manažerská etika  úspěch v podnikání
     příručky
    Call numberC 329.760
    Umístění 316.6 - Sociální psychologie. Chování
    Důvěra: jediná věc, která dokáže změnit vše
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 22.11.2024)C 329.760   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 329.760 a   

    Title statementDůvěra: jediná věc, která dokáže změnit vše / Stephen M.R. Covey & Rebecca R. Merrill ; [překlad Aleš Lisa]
    Spine TitleDůvěra
    Main entry-name Covey, Stephen M. R. (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Management Press, 2008
    Phys.des.347 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-7261-176-8 (brož.)
    National bibl. num.cnb001784304
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy a rejstříky
    OriginalSpeed of trust
    Another responsib. Merrill, Rebecca R. (Author)
    Subj. Headings důvěra * pracovní vztahy * manažerská etika * úspěch v podnikání
    Form, Genre příručky
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce
    UDC 316.64 , 331.104/.105 , 17:658 , 658:17.024.4 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.6 - Sociální psychologie. Chování
    Document kindBOOKS
    Důvěra: jediná věc, která dokáže změnit vše
    Tato provokativní a v mnoha směrech převratná kniha rozvíjí klíčové myšlenky bestsellerů S. R. Coveyho- Autor v ní překonává zažité stereotypy a ukazuje, že důvěra není pouze ctnost, ale je měřitelným faktorem, který ovlivňuje výkonnost a výši vynaložených nákladů. Důvěra a rychlost, s níž ji dokážeme vytvořit, jsou stavebními kameny fungování firmy a jedním z nejvýznamnějších faktorů jejího úspěchu. Kde se naopak důvěry nedostává, vzniká potřeba nadměrné kontroly, skrytých agend, politikaření či jiných neetických praktik. Autor analyzuje proces vytváření důvěry na všech organizačních úrovních i s obchodními partnery a poskytuje návod, jak důvěru vzbudit, udržet si ji a dále prohlubovat. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.