Number of the records: 1  

Pozemní stavitelství II (S) - zakládání staveb, hydroizolace spodní stavby

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Maceková, Věra, 1952- - Author
    1. vyd. - Brno : Akademické nakladatelství CERM, 2007 - 123 s. : il. ; 30 cm
    ISBN 978-80-7204-520-4 (brož.)
    Studijní opory pro studijní programy s kombinovanou formou studia
     zakládání staveb  základové konstrukce  hydroizolace staveb
     učebnice vysokých škol
    Call numberS 32.367
    Umístění 624.1 - Podzemní stavby. Tunely. Zemní práce. Zakládání staveb
    Pozemní stavitelství II (S) - zakládání staveb, hydroizolace spodní stavby
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníS 32.367   

    Title statementPozemní stavitelství II (S) - zakládání staveb, hydroizolace spodní stavby. Modul 02 / Věra Maceková
    Portion of titleZakládání staveb
    Hydroizolace spodní stavby
    Main entry-name Maceková, Věra, 1952- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Akademické nakladatelství CERM, 2007
    Phys.des.123 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-7204-520-4 (brož.)
    National bibl. num.cnb001748326
    Ser.statement/add.entry Vysoké učení technické v Brně. Stavební fakulta. Studijní opory pro studijní programy s kombinovanou formou studia
    NoteNad názvem: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta stavební
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Vysoké učení technické v Brně. Stavební fakulta (Other)
    Subj. Headings zakládání staveb * základové konstrukce * hydroizolace staveb
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect624 - Stavební inženýrství
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 699.822/.826 , 624.151.01 , 624.15 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru624.1 - Podzemní stavby. Tunely. Zemní práce. Zakládání staveb
    Document kindBOOKS
    Pozemní stavitelství II (S) - zakládání staveb, hydroizolace spodní stavby
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.