Number of the records: 1
Marktforschung in deutscher Sprache
Bártová, Hilda - Author
3. přeprac. vyd. - Praha : Oeconomica, 2007 - 194 s.
ISBN 978-80-245-1244-0 (brož.)
Bárta, Vladimír, - Author
marketingový výzkum němčina odborné texty
učebnice vysokých školCall number S 32.353 Umístění Title statement Marktforschung in deutscher Sprache / Hilda Bártová, Bladimír Bárta Main entry-name Bártová, Hilda (Author) Edition statement 3. přeprac. vyd. Issue data Praha : Oeconomica, 2007 Phys.des. 194 s. ISBN 978-80-245-1244-0 (brož.) National bibl. num. cnb001762252 Note Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Bárta, Vladimír, 1933- (Author)
Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta (Other)
Subj. Headings marketingový výzkum * němčina * odborné texty Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 81'42'373.46 , 811.112.2 , 658.8:005.52 , (075.8) Country Česko Language němčina Document kind BOOKS Učebnice německého jazyka určená pro inženýrské studium na Vysoké škole ekonomické v Praze. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1