Number of the records: 1  

Jak modernizovat výuku dějepisu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Hudecová, Dagmar, 1946- - Author
    1. vyd. - Úvaly : Albra ; Praha : SPL - Práce, 2007 - 92 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-7361-037-1 (Albra : brož.)
     dějepis  studium a výuka  předmětová didaktika  vzdělávací programy
     metodické příručky
    Call numberC 328.505
    Umístění 930 - Historické vědy. Archivnictví. Kulturní dějiny
    Jak modernizovat výuku dějepisu
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 328.505   

    Title statementJak modernizovat výuku dějepisu : výchovné a vzdělávací strategie v dějepisném vyučování / Dagmar Hudecová
    Portion of titleVýchovné a vzdělávací strategie v dějepisném vyučování
    Main entry-name Hudecová, Dagmar, 1946- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataÚvaly : Albra ; Praha : SPL - Práce, 2007
    Phys.des.92 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-7361-037-1 (Albra : brož.)
    National bibl. num.cnb001748334
    NoteNa obálce nad názvem: Rámcový vzdělávací program
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání (Other)
    Subj. Headings dějepis * studium a výuka * předmětová didaktika * vzdělávací programy
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect93/94 - Dějiny (obecně)
    37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 93/94 , 37.091.3 , 37.016.026 , 37.091.214 , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru930 - Historické vědy. Archivnictví. Kulturní dějiny
    Document kindBOOKS
    Jak modernizovat výuku dějepisu
    Příručka se věnuje výchově vzdělávacím strategiím ve výuce dějepisu a je určena pedagogům všech typů škol. Text je doplněn několika přílohami, kde jsou uvedeny některé cílové kvality jednotlivých klíčových kompetencí vymezených v RVP, které mohou být rozvíjeny v dějepisném vyučování. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.