Number of the records: 1
Komenský, Jan Amos, 1592-1670. - Author
Vyd. v nakl. Academia 2. - Praha : Academia, 2007 - 132 s. ; 21 cm
ISBN 978-80-200-1451-1 (váz.)
Europa ;
Steiner, Martin, - Author of introduction
předškolní výchova
pojednáníCall number C 328.007 Umístění 373.2 - Předškolní výchova
Praha : Ústav sportovní medicíny, 1990 - 72 s.
Bláha, Pavel, - Other
antropometrie děti předškolního věkuTitle statement Informatorium školy mateřské / Jan Amos Komenský ; [předmluvu napsal Martin Steiner] Main entry-name Komenský, Jan Amos, 1592-1670. (Author) Edition statement Vyd. v nakl. Academia 2. Issue data Praha : Academia, 2007 Phys.des. 132 s. ; 21 cm ISBN 978-80-200-1451-1 (váz.) National bibl. num. cnb001746633 Edition Europa (Academia) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Another responsib. Steiner, Martin, 1946- (Author of introduction)
Subj. Headings předškolní výchova Form, Genre pojednání Conspect 373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání UDC (049) , 373.2 Country Česko Language čeština URL Digitalizovaný dokument Ve volném výběru 373.2 - Předškolní výchova Document kind BOOKS Na počátku Komenského zájmu o otázky výchovy a vzdělání člověka stál záměr usnadnit školám, tj. žákům a učitelům v nich, cestu ke vzdělání a k duchovnímu rozvoji budoucích osobností, budoucích vzdělanců, tedy lidí, kteří budou ve společnosti hrát vůdčí roli. Předškolní stupeň, a to včetně prenatálního stadia, představuje základ, o něhož se odvíjí úspěch všech vyšších stupňů. Informatorium školy mateřské vzniklo v Lešně r. 1632 jako část zamýšleného monumentálního vzdělávacího celku, jenž měl sloužit k přepokládané reformě českého školství po návratu Komenského z exilu do vlasti, která však nebyla plně realizována. Význam Informatoria není jen v tom, že tvořilo článek velkolepé koncepce reformy školského systému, je také v tom, že se jedná v raném novověku o evropsky zcela ojedinělé systematické pojednání o výchově dětí v nejmladším věku. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.