Number of the records: 1
Marketing podle trhů
Kincl, Jan - Author
1. vyd. - Praha : Alfa Publishing, 2004 - 172 s. : il. ; 25 cm
ISBN 80-86851-02-8 (váz.)
Management Studium
marketing
monografieCall number C 330.069 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketing podle trhů / Jan Kincl a kolektiv Záhlaví-jméno Kincl, Jan (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Alfa Publishing, 2004 Fyz.popis 172 s. : il. ; 25 cm ISBN 80-86851-02-8 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb001409683 Edice Management Studium Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie Předmět.hesla marketing Forma, žánr monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 , 339.138 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Kniha Marketing podle trhů jedinečnou cestou popisuje rozdíly mezi jednotlivými typy trhů. Ačkoliv se jedná o knihu zabývající se různými typy produktů a trhů, nemá mezi českými publikacemi konkurenta, zejména ta část, která pojednává o průmyslovém marketingu. Čtenáři ocení praktický obsah, který tvořil tým odborníků pod vedením manažera z praxe. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1