Number of the records: 1  

Marketing

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    1. vyd. - Praha : Fortuna, 2006 - 247 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-7168-979-3 (brož.)
      Vysekalová, Jitka, - Author
     marketing
     učebnice středních škol  učebnice vyšších odborných škol
    Call numberC 327.489
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 327.489   

    Title statementMarketing : pro střední školy a vyšší odborné školy / Jitka Vysekalová ... [et al.]
    Portion of titleMarketing pro střední školy a vyšší odborné školy
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Fortuna, 2006
    Phys.des.247 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-7168-979-3 (brož.)
    National bibl. num.cnb001701376
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Vysekalová, Jitka, 1941- (Author)
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre učebnice středních škol * učebnice vyšších odborných škol
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 658.8 , 339.138 , (075.3) , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Marketing
    Marketing
    Titul shrnuje poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušnosti autorů. Právě vlastní podnikatelské praxe autorů na českém trhu, především v oblasti marketigového výzkumu, je to "co nejvíc" než jenom přebírání zahraničních zkušeností. Kniha je dobrým průvodcem při studiu marketingu i při jeho praktickém využívání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.