Number of the records: 1
Osvaldová, Barbora, 1950- - Author
3., rozšířené vyd. - Praha : Libri, 2007 - 263 s. : il.
ISBN 978-80-7277-266-7
Halada, Jan, - Author
žurnalistika marketingová komunikace
výkladové slovníky encyklopedieCall number C 327.364 Umístění 070 - Žurnalistika. Tisk Title statement Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace / kolektiv autorů pod vedním Barbory Osvaldové a Jana Halady Main entry-name Osvaldová, Barbora, 1950- (Author) Edition statement 3., rozšířené vyd. Issue data Praha : Libri, 2007 Phys.des. 263 s. : il. ISBN 978-80-7277-266-7 National bibl. num. cnb001700265 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Halada, Jan, 1942- (Author)
Subj. Headings žurnalistika * marketingová komunikace Form, Genre výkladové slovníky * encyklopedie Conspect 658 - Řízení a správa podniku 070 - Noviny. Tisk. Žurnalistika UDC 658.8:316.77 , 070 , (031) , (038.072) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 070 - Žurnalistika. Tisk Document kind BOOKS Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK tak připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1