Number of the records: 1
Kotler, Philip, 1931- - Author
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2007 - 171 s. : il. ; 25 cm
ISBN 978-80-7261-161-4 (váz.)
Knihovna světového managementu ;
Jain, Dipak C., - Author Suvit Maesincee, - Author
marketing telemarketing marketingový management
příručkyCall number C 326.753 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Marketing v pohybu : nový přístup k zisku, růstu a obnově / Philip Kotler, Dipak C. Jain, Suvit Maesincee ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Medek] Main entry-name Kotler, Philip, 1931- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Management Press, 2007 Phys.des. 171 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-7261-161-4 (váz.) National bibl. num. cnb001717642 Edition Knihovna světového managementu ; sv. 21 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Original Marketing moves Another responsib. Jain, Dipak C., 1957- (Author)
Suvit Maesincee, 1961- (Author)
Subj. Headings marketing * telemarketing * marketingový management Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8 , 658.8:654.15 , 658.8:005 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Kniha nejvýznamnějšího světového marketingového poradce a jeho spolupracovníků vychází z faktu, že v dnešním světě se trhy mění rychleji než marketing. Aby se firmy s touto skutečností vyrovnaly, musí změnit svou marketingovou strategii a přizpůsobit ji novým globalizačním a hyperkonkurenčním trendům. Kniha ukazuje, jak takovou strategickou změnu uskutečnit a jak prosadit toto nové marketingové paradigma v oblasti vytváření tržních příležitostí. Opatřeno úvodní poznámkou autorů k českému vydání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1