Number of the records: 1  

Dvě máchovské studie

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Patočka, Jan, 1907-1977 - Author
    3., opr. vyd., 1. v tomto souboru - Praha : OIKOYMENH, 2007 - 95 s. ; 15 cm
    ISBN 978-80-7298-274-5 (brož.)
    Oikúmené. Malá řada ;
     Mácha, Karel Hynek, 1810-1836
     česká literatura  náměty, témata a motivy  čas  literatura a filozofie
     studie
    Call numberC 326.489
    Umístění 101 - Filozofie obecně
    Dvě máchovské studie
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 326.489   

    Title statementDvě máchovské studie / Jan Patočka
    Main entry-name Patočka, Jan, 1907-1977 (Author)
    Edition statement3., opr. vyd., 1. v tomto souboru
    Issue dataPraha : OIKOYMENH, 2007
    Phys.des.95 s. ; 15 cm
    ISBN978-80-7298-274-5 (brož.)
    National bibl. num.cnb001712096
    Edition Oikúmené (OIKOYMENH). Malá řada ; sv. 3
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    ContentsSymbol země u K.H. Máchy -- Čas, věčnost a časovost v Máchově díle
    Subj. Headings Mácha, Karel Hynek, 1810-1836 * česká literatura - 1780-1850 * náměty, témata a motivy * čas - filozofické aspekty * literatura a filozofie
    Form, Genre studie
    Conspect101 - Filozofie
    821.162.3.09 - Česká literatura (o ní)
    UDC (048.8) , 821.162.3 , 7.04 , 115 , 101 , 82:101
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru101 - Filozofie obecně
    Document kindBOOKS
    Dvě máchovské studie
    Jan Patočka je čelným představitelem fenomenologicky zaměřené filosofie. Studoval u Edmunda Husserla a Martina Heideggera. Stati o Máchovi činí zkušenost básníka předmětem filosofické reflexe a zjišťují, že se tvorba tohoto zakladatele moderní české poezie hlubokým a původním způsobem dotýká filosofických otázek, které jsou stále aktuální. Na podkladě těchto analýz pak autor rozvíjí svou vlastní filosofickou pozici a sleduje, čím se od sebe básnická a filosofická reflexe odlišují. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.