Number of the records: 1  

Škola hrůzy

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Brezina, Thomas, 1963- - Author
    1. vyd. - Havlíčkův Brod : Fragment, 2007 - 117, 8 s. : il. + 1 superlupa
    ISBN 978-80-253-0378-8
    Klub záhad : napínavé příběhy se superlupou
      Nowatzyk, Wolfram - Illustrator   Škultéty, Michaela, - Translator
     rakouské příběhy  dobrodružné příběhy  publikace pro děti  čtenářské hry
    Call numberC 173.186 Střední školní věk
    BranchPlaceInfoSignature
    Rožnov vypůjčeno (do *21.06.2024)C 173.186 R   
    Suché Vrbné k vypůjčeníC 173.186 SV   
    Vltava vypůjčeno (do 06.09.2024)C 173.186 Va   

    Title statementŠkola hrůzy / Thomas Brezina ; ilustroval Wolfram Nowatzyk ; [z německého originálu ... přeložila Michaela Škultéty]
    Main entry-name Brezina, Thomas, 1963- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataHavlíčkův Brod : Fragment, 2007
    Phys.des.117, 8 s. : il. + 1 superlupa
    ISBN978-80-253-0378-8
    National bibl. num.cnb001694368
    Edition Klub záhad (Fragment)
    OriginalTief unter der Schule
    Another responsib. Nowatzyk, Wolfram (Illustrator)
    Škultéty, Michaela, 1972- (Translator)
    Form, Genre rakouské příběhy * dobrodružné příběhy * publikace pro děti * čtenářské hry
    Conspect821.112.2-3 - Německá próza, německy psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC (0:82-252) , 821:793.7 , 821-93 , (0:82-321.3) , 821.112.2(436)-32
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruStřední školní věk
    Document kindBOOKS
    Staň se členem Klubu záhad a pomocí superlupy objasni s ostatním členy záhadu tajemné školy. Tato škola je učiněný dům hrůzy. Školník kope ve sklepě hrob, ředitel údajně preparuje vlastní žáky a hluboko pod školou je skryto děsivé tajemství. Najdeš odvahu sestoupit do dávno zapomenutého sklepa? Klub záhad zahajuje pátrání, tak pátrej s nimi! V Klubové příloze s dalšími informacemi o případu také zjistíš, jak jsi obstál ty sám. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.