Number of the records: 1  

Marketing

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Foret, Miroslav, 1946- - Author
    Vyd. 2. - Brno : Computer Press, 2005 - vi, 149 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 80-251-0790-6 (brož.)
    Praxe manažera
      Procházka, Petr - Author   Urbánek, Tomáš, - Author
     marketing
     učebnice
    Call numberC 325.832
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 325.832   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 325.832 a   

    Title statementMarketing : základy a principy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek
    Spine TitleMarketing - základy a principy
    Main entry-name Foret, Miroslav, 1946- (Author)
    Edition statementVyd. 2.
    Issue dataBrno : Computer Press, 2005
    Phys.des.vi, 149 s. : il. ; 23 cm
    ISBN80-251-0790-6 (brož.)
    National bibl. num.cnb001637324
    Edition Praxe manažera (Computer Press)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Users/Intended Audience NoteUrčeno pro marketingové manažery a studenty podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult
    Another responsib. Procházka, Petr (Author)
    Urbánek, Tomáš, 1972- (Author)
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre učebnice
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 658.8 , (075)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Marketing
    Jednoduchou a přehlednou formou se seznámíte se vším důležitým, co byste měli o marketingu vědět. Každá z oblastí je živě demonstrována na modelových situacích i případových studiích. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení. Kniha vám pomůže zvládnout marketingové úkoly a problémy v praxi. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.