Number of the records: 1
Godin, Seth, 1960- - Author
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2006 - 187 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-7261-151-8 (brož.)
marketing marketingová komunikace
příručkyCall number C 324.930 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Všichni marketéři jsou lháři : síla vyprávění věrohodných příběhů v nevěrohodném světě / Seth Godin ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] Záhlaví-jméno Godin, Seth, 1960- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Management Press, 2006 Fyz.popis 187 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-7261-151-8 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001689382 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Originál All marketers are liars Předmět.hesla marketing * marketingová komunikace Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 , 658.8:316.77 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Seth Godin je chytrý a dobrý marketér. Proč tedy zvolil jako název knihy zrovna tento? Podle Godina jde o klasický filosofický problém a zároveň slovní hříčku: „Seth Godin říká, že všichni marketéři jsou lháři. Přičemž Godin je sám marketér. Je tedy jeho výrok pravdivý, nebo ne?“. Odpověď můžeme najít v této jeho knize, která vysvětluje, proč dobrý marketing by měl být především o vyprávění příběhů a sdílení nadšení s přáteli, které se jako myšlenkový virus šíří spontánně dál. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1