Number of the records: 1  

Marketing

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    Vyd. 1. - Brno : Masarykova univerzita, 2004 - 166 s. : il. ; 28 cm
    ISBN 80-210-3500-5 (brož.)
      Foret, Miroslav, - Author
     marketing
     učebnice vysokých škol
    Call numberS 31.931
    Umístění
    Marketing
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 31.931   

    Title statementMarketing : distanční studijní opora / Miroslav Foret ... [et al.]
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Masarykova univerzita, 2004
    Phys.des.166 s. : il. ; 28 cm
    ISBN80-210-3500-5 (brož.)
    National bibl. num.cnb001490009
    NoteNad názvem: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. Na obálce pod názvem: KHMAR. V tiráži nad názvem: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, Centrum distančního a celoživotního vzdělávání
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Another responsib. Foret, Miroslav, 1946- (Author)
    Another responsib. Masarykova univerzita. Ekonomicko-správní fakulta (Other)
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 658.8 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Marketing
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.