Number of the records: 1  

Panhölzl, Philibert, 1860-1933

  1. person

    person

    Personal namePanhölzl, Philibert, 1860-1933
    See linkPanhölzl, Franz, 1860-1933
    Panhölzl, Philibertus, 1860-1933
    Panhölzel, Philibert, 1860-1933
    Birth Blatná (Frymburk, Český Krumlov, Česko) - 25.10.1860
    Death Vyšší Brod (Česko) - 10.02.1933
    BiographyNarodil se 25. 10 1860 v Blatné (Platten) u Frymburka, téhož dne pokřtěn jménem Franz, zemřel 10. února 1933 ve vyšebrodském klášteře. Obláčku měl 27. 7. 1880 a jednoduché sliby složil 28. 7. 1881. Teologii studoval v Českých Budějovicích. Slavné sliby složil 15. 8. 1884 a na kněze byl vysvěcen 5. 10. 1884. Byl administrátorem farnosti Dolní Dvořiště a později Hořice na Šumavě, později klášterním knihovníkem a nakonec sakristiánem. Byl jmenován čestným konzistoriálním radou českobudějovické biskupské konzistoře a biskupským notářem. Starší bratr Viktorina Panhölzla.
    Source data foundStátní oblastní archiv Třeboň, fond Sbírka matrik Jihočeského kraje, Římskokatolický farní úřad Frymburk, kniha 5, N 1846-1867, s. 350 (biografické údaje, datum narození, odkaz viz) ; Státní oblastní archiv Třeboň, fond Sbírka matrik Jihočeského kraje, Římskokatolický farní úřad Vyšší Brod, kniha 14A, Z 1902-1939, fol. 255 (biografické údaje, datum úmrtí) ; Catalogus personarum regularium sacri et exemti ordinis Cisterciensis, quae per Bohemiam ac Lusatiam in singulis utriusque sexus coenobiis Deo militant anno MDCCCXCIV., s. 21 (biografické údaje) ; Catalogus personarum regularium sacri et exemti ordinis Cisterciensis, quae per Bohemiam ac Lusatiam in singulis utriusque sexus coenobiis Deo militant anno MDCCCXCVII., s. 21 (biografické údaje) ; Prajer, Tomáš: Dějiny Cisterciáckého kláštera Vyšší Brod v první polovině 20. století. Diplomová práce. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Teologická fakulta, Katerda církevních dějin a patristiky, 2007, s. 97 (biografické údaje, odkaz viz)
    DatabaseSoubor regionálních autorit - osobní jména
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.