Počet záznamů: 1  

Žena a muž v marketingové komunikaci

  1. SYS0287038
    LBL
      
    02304nam-a2200625-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230313092408.6
    007
      
    ta
    008
      
    100901s2010----xr-a---f------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002124103
    020
      
    $a 978-80-904273-4-1 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)693927783
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d BOA001
    041
    0-
    $a cze $a eng $a slo $a cze $b eng
    072
    -7
    $a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 658.8:316.77 $2 MRF
    080
      
    $a 659.1 $2 MRF
    080
      
    $a 316.346.2 $2 MRF
    080
      
    $a 316.66-055.1/.3 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8:082) $2 MRF
    245
    00
    $a Žena a muž v marketingové komunikaci / $c Radim Bačuvčík (ed.)
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Zlín : $b Verbum, $c 2010
    300
      
    $a 260 s. : $b il. ; $c 21 cm
    490
    1-
    $a Protipóly marketingové komunikace
    500
      
    $a Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
    500
      
    $a 300 výt.
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie
    520
    3-
    $a Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788090427341 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a Část. anglický a slovenský text, anglická a česká resumé
    650
    07
    $a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas
    650
    07
    $a reklama a propagace $7 ph116035 $2 czenas
    650
    07
    $a muži a ženy $7 ph123061 $2 czenas
    650
    07
    $a gender $7 ph175751 $2 czenas
    655
    -7
    $a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas
    700
    1-
    $a Bačuvčík, Radim, $d 1975- $7 mzk2005306721 $4 edt
    710
    2-
    $a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. $b Fakulta multimediálních komunikací $7 kn20020610008 $4 oth
    830
    -0
    $a Protipóly marketingové komunikace
    856
    41
    $u http://toc.nkp.cz/NKC/201011/contents/nkc20102124103_1.pdf $y Obsah
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.