Počet záznamů: 1
Žena a muž v marketingové komunikaci
SYS 0287038 LBL 02304nam-a2200625-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230313092408.6 007 ta 008 100901s2010----xr-a---f------000-0-cze-- 015 $a cnb002124103 020 $a 978-80-904273-4-1 (brož.) 035 $a (OCoLC)693927783 040 $a ABA001 $b cze $d BOA001 041 0-
$a cze $a eng $a slo $a cze $b eng 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.8:316.77 $2 MRF 080 $a 659.1 $2 MRF 080 $a 316.346.2 $2 MRF 080 $a 316.66-055.1/.3 $2 MRF 080 $a (048.8:082) $2 MRF 245 00
$a Žena a muž v marketingové komunikaci / $c Radim Bačuvčík (ed.) 250 $a 1. vyd. 260 $a Zlín : $b Verbum, $c 2010 300 $a 260 s. : $b il. ; $c 21 cm 490 1-
$a Protipóly marketingové komunikace 500 $a Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací 500 $a 300 výt. 504 $a Obsahuje bibliografie 520 3-
$a Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788090427341 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a Část. anglický a slovenský text, anglická a česká resumé 650 07
$a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas 650 07
$a reklama a propagace $7 ph116035 $2 czenas 650 07
$a muži a ženy $7 ph123061 $2 czenas 650 07
$a gender $7 ph175751 $2 czenas 655 -7
$a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas 700 1-
$a Bačuvčík, Radim, $d 1975- $7 mzk2005306721 $4 edt 710 2-
$a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. $b Fakulta multimediálních komunikací $7 kn20020610008 $4 oth 830 -0
$a Protipóly marketingové komunikace 856 41
$u http://toc.nkp.cz/NKC/201011/contents/nkc20102124103_1.pdf $y Obsah 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1