Počet záznamů: 1
Žena a muž v marketingové komunikaci
1. vyd. - Zlín : Verbum, 2010 - 260 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-904273-4-1 (brož.)
Protipóly marketingové komunikace
Bačuvčík, Radim, - Editor
marketingová komunikace reklama a propagace muži a ženy gender
kolektivní monografieSignatura C 341.494 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Žena a muž v marketingové komunikaci / Radim Bačuvčík (ed.) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Zlín : Verbum, 2010 Fyz.popis 260 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-904273-4-1 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002124103 Edice Protipóly marketingové komunikace Poznámky Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 300 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie Jazyková pozn. Část. anglický a slovenský text, anglická a česká resumé Dal.odpovědnost Bačuvčík, Radim, 1975- (Editor)
Dal.odpovědnost Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací (Jiná role)
Předmět.hesla marketingová komunikace * reklama a propagace * muži a ženy * gender Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 658.8:316.77 , 659.1 , 316.346.2 , 316.66-055.1/.3 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština ; angličtina ; slovenština ; čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/201011/contents/nkc20102124103_1.pdf Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1