Počet záznamů: 1
SYS 0106115 LBL 00000nam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240222120946.9 007 ta 008 081201s2009----xr------------------cze-- 015 $a cnb001825503 020 $a 978-80-247-2049-4 035 $a (OCoLC)298778430 040 $a CBA001 $b cze 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $9 19 $2 Konspekt 080 $a 658.8 $2 MRF 080 $a 334.711 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Zamazalová, Marcela $7 ola2003201027 $4 aut 245 10
$a Marketing obchodní firmy / $c Marcela Zamazalová 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2009 300 $a 232 s. : $b il. 490 1-
$a Manažer 504 $a Obsahuje bibliografii 520 3-
$a V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. A na závěr poznáte jak budovat vztahy se stálými zákazníky. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024720494 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a obchodní podniky $7 ph115516 $2 czenas 650 07
$a marketing $7 ph115227 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 830 -0
$a Manažer 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1