Počet záznamů: 1
Zamazalová, Marcela - Autor
1. vyd. - Praha : Grada, 2009 - 232 s. : il.
ISBN 978-80-247-2049-4
Manažer
obchodní podniky marketing
příručkySignatura C 332.812 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketing obchodní firmy / Marcela Zamazalová Záhlaví-jméno Zamazalová, Marcela (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2009 Fyz.popis 232 s. : il. ISBN 978-80-247-2049-4 Číslo nár. bibl. cnb001825503 Edice Manažer Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla obchodní podniky * marketing Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 , 334.711 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. A na závěr poznáte jak budovat vztahy se stálými zákazníky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1