Počet záznamů: 1  

Nikdy není pozdě na spokojený tým

  1. SYS0741600
    LBL
      
    01513nam-a2200409-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20200501001617.7
    007
      
    ta
    008
      
    171017s2017----xr-a---e------000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb002926196
    020
      
    $a 978-80-262-1256-0 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1015191989
    040
      
    $a ULG001 $b cze $e rda
    041
    1-
    $a cze $h fin
    072
    -7
    $a 005 $x Management. Řízení $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 005.551 $2 MRF
    080
      
    $a 331.101.32 $2 MRF
    080
      
    $a 331.101.3 $2 MRF
    080
      
    $a 316.772.4 $2 MRF
    080
      
    $a (0.062) $2 MRF
    100
    1-
    $a Furman, Ben, $d 1953- $7 pna2015863914 $4 aut
    240
    10
    $a Työpaikan hyvä henki ja kuinka se tehdää. $l Česky
    245
    10
    $a Nikdy není pozdě na spokojený tým : $b model dvojité hvězdy / $c Ben Furman, Tapani Ahola ; z finského originálu přeložila Johana Sandqvist
    246
    0-
    $a Model dvojité hvězdy
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a Praha : $b Portál, $c 2017
    300
      
    $a 135 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a Když se Furman a Ahola v devadesátých letech 20. století rozhodli aplikovat principy krátké terapie zaměřené na řešení v pracovní oblasti, byli v této oblasti světovými průkopníky. Jejich snaha odvrátit pozornost od problémů k žádoucímu stavu a cílům se však ukázala jako účinná. Postupně vypracovali velmi přehledný a srozumitelný model „dvojité hvězdy“, který je určen pro vedoucí i podřízené, členy pracovních týmů i různých komunit. Autoři zjistili, že největší vliv na to, jsou-li lidé v interpersonálním kontaktu v práci spokojení, mají čtyři faktory: jestli se jim dostává uznání, jestli zakoušejí úspěch, jestli je o ně pečováno a jestli se v práci mohou zasmát. To je jedna čtyřcípá hvězda jejich modelu. Čtyři cípy druhé hvězdy představují náročné pracovní momenty: diskusi o problémech, dávání a přijímání kritiky, práci s urážkami a způsoby, jak se vyrovnat s nezdary. Každý z těchto osmi faktorů je v knize jasně popsán za pomoci mnoha tipů, příkladů a otázek. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026212560 $2 Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
    650
    07
    $a týmová práce $7 ph136568 $2 czenas
    650
    07
    $a pracovní spokojenost $7 ph319055 $2 czenas
    650
    07
    $a profesní úspěch $7 ph124628 $2 czenas
    650
    07
    $a interpersonální komunikace $7 ph121153 $2 czenas
    655
    -7
    $a populárně-naučné publikace $7 fd131864 $2 czenas
    700
    1-
    $a Ahola, Tapani $7 mzk2017968461 $4 aut
    700
    1-
    $a Sandqvist, Johana $7 xx0190913 $4 trl
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.