Počet záznamů: 1
Furman, Ben, 1953- - Autor
Vydání první - 135 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-262-1256-0
Ahola, Tapani - Autor Sandqvist, Johana - Překladatel
týmová práce pracovní spokojenost profesní úspěch interpersonální komunikace
populárně-naučné publikaceSignatura C 374.513 Umístění 005.6 - Management jakosti. Týmová práce Unifikovaný název Työpaikan hyvä henki ja kuinka se tehdää. Česky Údaje o názvu Nikdy není pozdě na spokojený tým : model dvojité hvězdy / Ben Furman, Tapani Ahola ; z finského originálu přeložila Johana Sandqvist Variantní názvy Model dvojité hvězdy Záhlaví-jméno Furman, Ben, 1953- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel Praha : Portál, 2017 Fyz.popis 135 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-262-1256-0 Číslo nár. bibl. cnb002926196 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Ahola, Tapani (Autor)
Sandqvist, Johana (Překladatel)
Předmět.hesla týmová práce * pracovní spokojenost * profesní úspěch * interpersonální komunikace Forma, žánr populárně-naučné publikace Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 005.551 , 331.101.32 , 331.101.3 , 316.772.4 , (0.062) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 005.6 - Management jakosti. Týmová práce Druh dok. KNIHY Když se Furman a Ahola v devadesátých letech 20. století rozhodli aplikovat principy krátké terapie zaměřené na řešení v pracovní oblasti, byli v této oblasti světovými průkopníky. Jejich snaha odvrátit pozornost od problémů k žádoucímu stavu a cílům se však ukázala jako účinná. Postupně vypracovali velmi přehledný a srozumitelný model „dvojité hvězdy“, který je určen pro vedoucí i podřízené, členy pracovních týmů i různých komunit. Autoři zjistili, že největší vliv na to, jsou-li lidé v interpersonálním kontaktu v práci spokojení, mají čtyři faktory: jestli se jim dostává uznání, jestli zakoušejí úspěch, jestli je o ně pečováno a jestli se v práci mohou zasmát. To je jedna čtyřcípá hvězda jejich modelu. Čtyři cípy druhé hvězdy představují náročné pracovní momenty: diskusi o problémech, dávání a přijímání kritiky, práci s urážkami a způsoby, jak se vyrovnat s nezdary. Každý z těchto osmi faktorů je v knize jasně popsán za pomoci mnoha tipů, příkladů a otázek. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve ZlíněNačítání…
Počet záznamů: 1