Počet záznamů: 1
Buzz
SYS 0180806 LBL 01439nam-a2200409-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230405060359.9 007 ta 008 060517s2006----xr-a---e--f---000-0-cze-- 015 $a cnb001655304 020 $a 80-7261-148-8 (brož.) 035 $a (OCoLC)85549286 040 $a OLA001 $b cze $d ABA001 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 005 $x Management. Řízení $9 4 $2 Konspekt 080 $a 005.346 $2 MRF 080 $a 658.811 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Freemantle, David, $d 1942- $7 xx0014129 $4 aut 245 10
$a Buzz : $b 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / $c David Freemantle ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Medek] 246 3-
$a Padesát maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům 246 30
$a 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Management Press, $c 2006 300 $a 127 s. : $b il. ; $c 21 cm 520 3-
$a Bohatě ilustrovaná kniha renomovaného autora je určena těm, kdo bezprostředně jednají se zákazníky a podílejí se na poskytování prodejních i poprodejních služeb. Poskytuje 50 ""malých"" rad, počínaje základním přístupem k zákazníkům a konče drobnými návyky chování, které mají zákazníka upoutat a přimět ho, aby opět využil vašich služeb. Ty nejlepší organizace poskytují služby ""buzz"", založené na upřímnosti, otevřenosti a individuálním přístupu, služby utvářející trvalý vztah se zákazníkem. Vědí, že tím, co se počítá, jsou dobří a věrní zákazníci, jimž poskytují služby na světové úrovni, a tím se liší od ostatních. Spolu s knihou Biz tvoří praktický soubor příruček, který by neměl chybět v knihovně žádného manažera. Překlad z angličtiny Pavel Medek. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788072611485 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a řízení vztahů se zákazníky $7 ph118187 $2 czenas 650 07
$a management prodeje $7 ph137814 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 700 1-
$a Medek, Pavel, $d 1952-2015 $7 jk01081028 $4 trl 765 0-
$t Buzz $9 Česky 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1