Počet záznamů: 1  

Management kvality služeb v cestovním ruchu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Vajčnerová, Ida, 1967- - Autor
    První vydání - 186 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-5021-7
    Manažer
      Ryglová, Kateřina - Autor
     cestovní ruch  management jakosti
     příručky
    SignaturaC 374.945
    Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    Management kvality služeb v cestovním ruchu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 374.945   


     Procházková, Daniela - Author
      Procházková, Daniela - Photographer
     Semrád, Jaroslav, 1912-
    Title statementManagement kvality služeb v cestovním ruchu : jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků / Ida Rašovská, Kateřina Ryglová
    Main entry-name Vajčnerová, Ida, 1967- (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPraha : Grada, 2017
    Phys.des.186 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-247-5021-7
    National bibl. num.cnb002928953
    Edition Manažer
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteČeské a anglické resumé
    Another responsib. Ryglová, Kateřina (Author)
    Subj. Headings cestovní ruch * management jakosti
    Form, Genre příručky
    Conspect338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    UDC 338.48 , 005.6 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    Document kindBOOKS
    Title statement101 let se dožil díky životní filosofii / Daniela Procházková ; Foto: Deník/Daniela Procházková
    Main entry-name Procházková, Daniela (Author)
    Phys.des.il.
    Note1 fot.
    Another responsib. Procházková, Daniela (Photographer)
    Management kvality služeb v cestovním ruchu
    Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.