Počet záznamů: 1  

Management kvality služeb v cestovním ruchu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Vajčnerová, Ida, 1967- - Autor
    První vydání - 186 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-5021-7
    Manažer
      Ryglová, Kateřina - Autor
     cestovní ruch  management jakosti
     příručky
    SignaturaC 374.945
    Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    Management kvality služeb v cestovním ruchu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 374.945   

    Údaje o názvuManagement kvality služeb v cestovním ruchu : jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků / Ida Rašovská, Kateřina Ryglová
    Záhlaví-jméno Vajčnerová, Ida, 1967- (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelPraha : Grada, 2017
    Fyz.popis186 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-247-5021-7
    Číslo nár. bibl.cnb002928953
    Edice Manažer
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.České a anglické resumé
    Dal.odpovědnost Ryglová, Kateřina (Autor)
    Předmět.hesla cestovní ruch * management jakosti
    Forma, žánr příručky
    Konspekt338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    MDT 338.48 , 005.6 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    Druh dok.KNIHY
    Management kvality služeb v cestovním ruchu
    Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.