Počet záznamů: 1  

Marketing a komunikace

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    časopis


    Regálové číslo: 53
    Roky odběru: 1995-
    cnb000359455
     marketing  komunikace (sdělování)  reklama a propagace
     odborné časopisy
    Marketing a komunikace
    Čísla2024: 1, 2, 3
    2023: 1, 2, 3, 4
    Svazky2022: 1-4
    2021: 1-4
    2020: 1-4
    2019: 1-4
    2018: 1-4
    2017: 1-4 + příl.
    2016: 1-4
    2015: 1-4
    2014: 1-4
    2013: 1-4
    2012: 1-4
    2011: 1-4
    2010: 1-4
    2009: 1-4
    2008: 1-4
    2007: 1-4
    2006: 1-4
    2005: 1-4
    2004: 1-4 + příl.
    2003: 1-4
    2002: 1-4
    2001: 1-4
    2000: 1-4
    1999: 1-4
    1998: 1-4
    1997: 1-4
    1996: 1-4
    1995: 1-4
    Údaje o názvuMarketing a komunikace : časopis České marketingové společnosti a České společnosti pro propagaci a public relations - MOSPRA
    Variantní názvyM & K
    Marketing & komunikace
    NakladatelPraha : Česká marketingová společnost ; Brno : Česká společnost pro propagaci a public relations - MOSPRA, 1995-
    [1998?]- Praha : Česká marketingová společnost
    Fyz.popis30 cm
    ISSN1211-5622
    Číslo nár. bibl.cnb000359455
    PoznámkyZměna podnázvu: časopis České marketingové společnosti. Příloha: Příběhy úspěšných (od 2017). Od roku 2020 chybné číslování ročníků
    Dříve jako Marketing
    Dal.odpovědnost MOSPRA (sdružení) (Nakladatel, vydavatel)
    Česká marketingová společnost (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla MOSPRA (sdružení) * Česká marketingová společnost * marketing * komunikace (sdělování) * reklama a propagace
    Forma, žánr odborné časopisy
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 659.1 , 316.77 , 339.138 , 658.8 , (051)-027.561 , 658 , 659 , 050 , 338
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLWWW stránky vydavatele
    Regálové číslo53
    Roky odběru1995-
    Druh dok.PERIODIKA - Souborný záznam periodika
    Související popisná jednotka Marketing
    Marketing a komunikace
    Původní články marketingových odborníků z oblasti teorie a praxe z nejširšího hlediska, překlady článků a statí ze zahraničních časopisů a knih, informace o činnosti České marketingové společnosti a zprávy pro členy. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Načítání…
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.