Počet záznamů: 1
Teoretické otázky regionálneho a mestského marketingu
Pauličková, Renáta - Autor
1. vyd. - V Plzni : Západočeská univerzita, 2005 - 124 s.
ISBN 80-7043-365-5
marketing města regiony
učebnice vysokých školSignatura S 30.865 Umístění Údaje o názvu Teoretické otázky regionálneho a mestského marketingu / Renáta Pauličková Záhlaví-jméno Pauličková, Renáta (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje V Plzni : Západočeská univerzita, 2005 Fyz.popis 124 s. ISBN 80-7043-365-5 Číslo nár. bibl. cnb001528190 Poznámky Na obálce pod názvem: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. Určeno pro studenty 3. ročníku FEK Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické okazy Dal.odpovědnost Západočeská univerzita. Ekonomická fakulta (Jiná role)
Předmět.hesla marketing * města * regiony Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 005 , 332 , 339.1 , 352 Země vyd. Česko Jazyk dok. slovenština Druh dok. KNIHY Skripta jsou určena hlavně posluchačům předmětu Marketing pro geografy 3. ročníku Ekonomické a regionální geografie na Fakultě ekonomické ZČU. Cílem skript je podat poznatky z předmětné oblasti, zpracovaných převážně ze zahraničních pramenů (německých a anglických), jelikož v zahraničí mají dlouhodobější zkušenosti s tvorbou projektů městského a regionálného marketingu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1