Počet záznamů: 1
Jak získávat nové zákazníky
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 1994 - 131 s. : il.
ISBN 80-85603-63-2
Váňa, Petr, - Jiná roleSignatura C 279.982/2 Umístění Info *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM* Údaje o názvu Jak získávat nové zákazníky. II, Kdy a jak využít přímou reklamu : 200 praktických příkladů / Petr Váňa ... [et al.] Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Management Press, 1994 Fyz.popis 131 s. : il. ISBN 80-85603-63-2 Číslo nár. bibl. cnb000088558 Dal.odpovědnost Váňa, Petr, 1951- (Jiná role)
Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Autoři velmi stručně vysvětlují využití přímé reklamy. Zdroj anotace: NKPNačítání…
Počet záznamů: 1