Počet záznamů: 1
Francie
kniha
Machková, Hana - Autor
Vyd. 1. - V Praze : Vysoká škola ekonomická, 2001 - 41 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-245-0209-7
Aktuální otázky mezinárodního obchodu ;
mezinárodní marketing
příručkySignatura C 302.586 Umístění Údaje o názvu Francie : vybrané problémy marketingu na francouzském trhu / Hana Machková Další variantní názvy Francie - vybrané problémy marketingu na francouzském trhu Záhlaví-jméno Machková, Hana (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje V Praze : Vysoká škola ekonomická, 2001 Fyz.popis 41 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-245-0209-7 Číslo nár. bibl. cnb001029390 Edice Aktuální otázky mezinárodního obchodu Poznámky 200 výt.. Nad názvem: VŠE, Katedra mezinárodního obchodu, Fakulta mezinárodních vztahů Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Poznámky k uživatelskému určení Určeno pro studium na VŠE Praha Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze. Katedra mezinárodního obchodu
Předmět.hesla mezinárodní marketing - Francie Forma, žánr příručky Konspekt 339.5 - Zahraniční obchod. Mezinárodní obchod MDT 658.8:339.564 , (44) , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1