Počet záznamů: 1  

Cesta od sebevědomí k sebeuvědomění

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Somr, Miroslav, 1931- - Autor
    Vyd. 1. - České Budějovice : Pedagogická fakulta, 1974 - 112 s.
    Sborník Pedagogické fakulty v Českých Budějovicích. Vědy společenské. Pedagogika
     německá filozofie  filozofie výchovy
     pojednání
    SignaturaP 7.670
    Umístění
    Cesta od sebevědomí k sebeuvědomění
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( region )jen prezenčněP 7.670   
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 96.348   
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 96.348 v1   

    Info*RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Údaje o názvuCesta od sebevědomí k sebeuvědomění : pedagogické aspekty v německé klasické filosofii / M. Somr
    Záhlaví-jméno Somr, Miroslav, 1931- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeČeské Budějovice : Pedagogická fakulta, 1974
    Fyz.popis112 s.
    Číslo nár. bibl.cnb000467900
    Edice/vedl.záhl. Pedagogická fakulta v Českých Budějovicích. Sborník. Pedagogika
    Předmět.hesla německá filozofie * filozofie výchovy
    Forma, žánr pojednání
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 37.013.73 , 14(430) , (049)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Cesta od sebevědomí k sebeuvědomění
    Studie se snaží ukázat kvalitativní změnu v německé klasické filosofii, přechod od redukce člověka na oblast poznání k pochopení významu praxe a životní aktivity, cestu ke změně člověka a světa, která zespolečenštila člověka a zlidštila svět. Nastiňuje pojem vzdělání v antice a v Německu, zabývá se Immanuelem Kantem a pedagogikou, objasňuje Fichtův pojem vzdělance a vzdělání, studuje Hegela a pedagogiku - názory a názorové rozdíly, Hegelův pojem a ideu všeobecného vzdělání a všímá si Karla Marxe a významu marxistické koncepce člověka pro pedagogické myšlení. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.