Počet záznamů: 1  

Vytváření a zvyšování kognitivní modifikovatelnosti

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    1. české vyd. - Praha : Karolinum, 2014 - 473 s. : il. (převážně barev.) ; 24 cm
    ISBN 978-80-246-2400-6
      Feuerstein, Reuven, - Autor
     instrumentální obohacování (metoda)  učení  poznávání  inteligence (schopnost)  rozvoj inteligence  rozvoj myšlení
     monografie
    SignaturaC 386.432
    Umístění 159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Vytváření a zvyšování kognitivní modifikovatelnosti
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 386.432   

    Údaje o názvuVytváření a zvyšování kognitivní modifikovatelnosti : Feuersteinův program instrumentálního obohacení / Reuven Feuerstein ... [et al. ; z anglického originálu ... přeložila Věra Pokorná]
    Část názvuFeuersteinův program instrumentálního obohacení
    Údaje o vydání1. české vyd.
    Vyd.údajePraha : Karolinum, 2014
    Fyz.popis473 s. : il. (převážně barev.) ; 24 cm
    ISBN978-80-246-2400-6
    Číslo nár. bibl.cnb002565156
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginálCreating and enhancing cognitive modifiability
    Dal.odpovědnost Feuerstein, Reuven, 1921-2014 (Autor)
    Dal.odpovědnost Univerzita Karlova (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla instrumentální obohacování (metoda) * učení * poznávání * inteligence (schopnost) - kulturní aspekty * rozvoj inteligence * rozvoj myšlení
    Forma, žánr monografie
    Konspekt159.95 - Vyšší duševní procesy
    MDT 37.091.39:159.95 , 159.953.5 , 159.95 , 159.956.2 , 316.72/.75 , 159.955 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Druh dok.KNIHY
    Vytváření a zvyšování kognitivní modifikovatelnosti
    Kniha je základním teoretickým dílem popisujícím metodu, která rozvíjí kognitivní funkce jedince a učí ho všem mentálním operacím a strategiím duševní činnosti. Tím rozšiřuje mentální potenciál jedince a jeho schopnost učit se, a tak pomáhá překlenout deficity kognitivních funkcí u různých skupin žáků (mentální retardace, vývojové poruchy mozku, kulturně či sociálně deprivované děti, nevidomí apod. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.