Počet záznamů: 1
Cornell, Joseph Bharat, 1950- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Portál, 2012 - 141 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-262-0145-8 (brož.)
environmentální výchova a vzdělávání výchova v přírodě vyučovací metody
plynulé učení
metodické příručkySignatura C 349.609 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Údaje o názvu Objevujeme přírodu : učení hrou a prožitkem / Joseph Cornell ; [z anglického originálu přeložila Lenka Kapsová] Záhlaví-jméno Cornell, Joseph Bharat, 1950- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Portál, 2012 Fyz.popis 141 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-262-0145-8 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002379187 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Originál Sharing nature with children II Předmět.hesla plynulé učení Předmět.hesla environmentální výchova a vzdělávání * výchova v přírodě * vyučovací metody Forma, žánr metodické příručky Konspekt 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání MDT 502:37.03 , 37.033 , 37.091.3 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Druh dok. KNIHY Joseph Cornell, přírodovědec a pedagog, zjistil, že děti se učí mnohem efektivněji, je-li atmosféra učení naplněna radostí a je-li jim umožněno, aby se do předmětu učení zcela ponořily. Jeho koncepce tzv. flow učení (flow označuje plynutí – tedy plynutí zážitku samotného, splynutí prožívajícího člověka s intenzivním prožitkem) zahrnuje čtyři na sebe navazující kroky: 1. probuzení nadšení, 2. zaměření pozornosti, 3. ponoření do nezprostředkované zkušenosti a 4. sdílení zážitků s ostatními. Aby autor pedagogům či rodičům pomohl navozovat celý cyklus flow učení, předkládá ke každé fázi různé příklady her. Kniha je určená pro volnočasové pedagogy a vedoucí programů v přírodě, učitele a rodiče se zájmem o přírodu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1