Počet záznamů: 1
International marketing
Machková, Hana - Author
Ed. 1st - V Praze : Oeconomica, 2010 - 191 s. : il. ; 25 cm
ISBN 978-80-245-1643-1 (brož.) :
Král, Petr, - Author Lhotáková, Markéta, - Author
mezinárodní marketing
kolektivní monografieCall number C 346.026 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu International marketing : theory, practices and new trends / Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kolektiv Záhlaví-jméno Machková, Hana (Autor) Údaje o vydání Ed. 1st Vyd.údaje V Praze : Oeconomica, 2010 Fyz.popis 191 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-245-1643-1 (brož.) : Kč 350,00 Číslo nár. bibl. cnb002108056 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Dal.odpovědnost Král, Petr, 1979- (Autor)
Lhotáková, Markéta, 1971- (Autor)
Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze (Jiná role)
Předmět.hesla mezinárodní marketing Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:339.564 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. angličtina URL http://toc.nkp.cz/NKC/201006/contents/nkc20102108056_1.pdf Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Publikace je první anglicky psanou odbornou knihou českého kolektivu Katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze. Cílem publikace je zvýšit vědecké renomé školy v zahraničí a nabídnout vlastní odbornou literaturu, jež komplexně pokrývá problematiku mezinárodního marketingu a objasňuje současné trendy v oblasti mezinárodního podnikání. Mezinárodní marketing je dynamicky se rozvíjející disciplínou nedílně spjatou s podnikatelskou praxí, která musí reagovat na stále se měnící mezinárodní podnikatelské prostředí. Zejména v období současné ekonomické krize je marketing jedním z významných nástrojů, který pomáhá překonávat podnikům problémy se sníženou poptávkou na mezinárodních trzích. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1