Počet záznamů: 1  

Grafický design

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Ambrose, Gavin, 1973- - Autor
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2011 - 192 s. : il. (převážně barev.) ; 23 cm
    ISBN 978-80-251-3245-6 (brož.)
    Základy designu
      Harris, Paul, - Autor
     grafický design  kreativita  tvůrčí myšlení
     příručky
    SignaturaC 345.475
    Umístění 76 - Grafika
    Grafický design
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 345.475   

    Údaje o názvuGrafický design : designové myšlení / Gavin Ambrose, Paul Harris ; [překlad Ivo Magera]
    Část názvuDesignové myšlení
    Variantní názvyObálkový a hřbetní název: Des!gnové myšlení
    Záhlaví-jméno Ambrose, Gavin, 1973- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Computer Press, 2011
    Fyz.popis192 s. : il. (převážně barev.) ; 23 cm
    ISBN978-80-251-3245-6 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002253308
    Edice Základy designu
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny. Terminologický slovník
    OriginálDesign thinking
    Dal.odpovědnost Harris, Paul, 1971- (Autor)
    Předmět.hesla grafický design * kreativita * tvůrčí myšlení
    Forma, žánr příručky
    Konspekt655 - Polygrafie. Vydavatelství a knižní obchod
    MDT 159.954/.955 , 159.954 , 766:655 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru76 - Grafika
    Druh dok.KNIHY
    Grafický design
    V čem tkví schopnost designéra přicházet neustále s kreativními nápady, najít společnou řeč s klientem a mít s produktem výsledky u zamýšleného publika? Kniha Grafický design: Designové myšlení ukazuje, že toto umění spočívá především v uvědomění si designu jako cílevědomého procesu, který spěje od ujasněného zadání přes získávání informací o prostředí, generování nápadů a další kroky až ke zvládnuté realizační fázi – a že ani tím celý proces ještě nekončí. Na názorných ukázkách uvidíte myšlenkové pochody a tvůrčí metody uplatňované nejlepšími světovými designéry a studii v různých stadiích skutečných zakázek. Gavin Ambrose a Paul Harris, patrně nejostřílenější autoři na poli grafického a obalového designu s více než desítkou knih na kontě, odhalují škálu možných designérských přístupů i výtvarné, tvůrčí a základní marketingové zásady zaručující designérskému dílu působivý dojem, přesvědčivost a rezonanci s cílovou skupinou – ať již jde o reklamní materiály, katalogy, vizitky, obaly výrobků, loga, design webových stránek či jiných produktů firemní identity. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.