Počet záznamů: 1  

Žena a muž v marketingové komunikaci

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    1. vyd. - Zlín : Verbum, 2010 - 260 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-904273-4-1 (brož.)
    Protipóly marketingové komunikace
      Bačuvčík, Radim, - Editor
     marketingová komunikace  reklama a propagace  muži a ženy  gender
     kolektivní monografie
    SignaturaC 341.494

    1x k půjčení domů a 0x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    Žena a muž v marketingové komunikaci

    Najdete ve volném výběru. Podrobné informace o uložení najdete v tabulce exemplářů.

    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfoMísto
    C 341.4942681250230LidickáLidická - půjčovnaDoba výp. 30 dní
    Údaje o názvuŽena a muž v marketingové komunikaci / Radim Bačuvčík (ed.)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeZlín : Verbum, 2010
    ISBN978-80-904273-4-1 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002124103
    Edice Protipóly marketingové komunikace
    PoznámkyNa obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 300 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie
    Jazyková pozn.Část. anglický a slovenský text, anglická a česká resumé
    Dal.odpovědnost Bačuvčík, Radim, 1975- (Editor)
    Dal.odpovědnost Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací (Jiná role)
    Předmět.hesla marketingová komunikace * reklama a propagace * muži a ženy * gender
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 658.8:316.77 , 659.1 , 316.346.2 , 316.66-055.1/.3 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština ; angličtina ; slovenština ; čeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201011/contents/nkc20102124103_1.pdf
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Druh dok.KNIHY
    Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading...

Počet záznamů: 1