Počet záznamů: 1
Buzz
Freemantle, David, 1942- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2006 - 127 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-7261-148-8 (brož.)
Medek, Pavel, - Překladatel
řízení vztahů se zákazníky management prodeje
příručkySignatura C 336.597 Umístění 005.1/.4 - Teorie řízení, management Údaje o názvu Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Medek] Část názvu 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům Variantní názvy Padesát maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům Záhlaví-jméno Freemantle, David, 1942- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Management Press, 2006 Fyz.popis 127 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-7261-148-8 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001655304 Originál Buzz Dal.odpovědnost Medek, Pavel, 1952-2015 (Překladatel)
Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky * management prodeje Forma, žánr příručky Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 005.346 , 658.811 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 005.1/.4 - Teorie řízení, management Druh dok. KNIHY Bohatě ilustrovaná kniha renomovaného autora je určena těm, kdo bezprostředně jednají se zákazníky a podílejí se na poskytování prodejních i poprodejních služeb. Poskytuje 50 ""malých"" rad, počínaje základním přístupem k zákazníkům a konče drobnými návyky chování, které mají zákazníka upoutat a přimět ho, aby opět využil vašich služeb. Ty nejlepší organizace poskytují služby ""buzz"", založené na upřímnosti, otevřenosti a individuálním přístupu, služby utvářející trvalý vztah se zákazníkem. Vědí, že tím, co se počítá, jsou dobří a věrní zákazníci, jimž poskytují služby na světové úrovni, a tím se liší od ostatních. Spolu s knihou Biz tvoří praktický soubor příruček, který by neměl chybět v knihovně žádného manažera. Překlad z angličtiny Pavel Medek. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1