Počet záznamů: 1  

Chaotika

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kotler, Philip, 1931- - Autor
    1. vyd. - Brno : Computer Press, 2009 - 214 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-251-2599-1 (váz.)
    Business books
      Caslione, John A. - Autor
     marketingový management  strategický management  strategický marketing  krizový management  krizový marketing
     příručky
    SignaturaC 336.236
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Chaotika
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 336.236   

    Údaje o názvuChaotika : řízení a marketing firmy v éře turbulencí / Philip Kotler, John A. Caslione ; [překlad Tomáš Juppa]
    Variantní názvyŘízení a marketing firmy v éře turbulencí
    Záhlaví-jméno Kotler, Philip, 1931- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Computer Press, 2009
    Fyz.popis214 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-251-2599-1 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb001997805
    Edice Business books (Computer Press)
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost Caslione, John A. (Autor)
    Předmět.hesla marketingový management * strategický management * strategický marketing * krizový management * krizový marketing
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:005.931 , 005.931 , 658.8:005.21 , 005.21 , 658.8:005 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Chaotika
    Díky globalizaci je svět propojenější a vzájemnější než kdykoliv předtím, čímž došlo ve světové ekonomice k vytvoření provázané křehkosti ústící v ekonomické turbulence - otřesy způsobující pokles, recesi či krizi. Systém bojující proti turbulencím a jejich následkům se nazývá řízení chaosu: všechny firmy musí umět žít s rizikem a nejistotou, musí si vytvořit systémy konstrukce scénářů a systémy rychlé reakce, pomocí nichž by byly řízeny v nepříznivých obdobích. Většina společností dnes pracuje s předpokladem vestavěné rovnováhy, která se vždy nakonec sama navrátí - nepočítá s následným chaosem, jež je součástí již bohužel normálního stavu. Zmíněné faktory vyžadují, aby si vedoucí představitelé firem osvojili nové strategické principy chování minimalizující jejich zranitelnost a umožňující jim využít příležitosti otevřené novou normalitou (příležitost se objeví ve chvíli, kdy vy sami nezbytné výdaje neomezíte, zatímco ostatní ano). Text poskytuje návod, jak vytvořit systémy včasného varování pro detekci turbulence prostředí a jak sestavit scénáře a strategie pro nejisté události budoucí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.